Strony

Niekosmetycznie - Sopot [25]

niedziela, 8 maja 2011

Z racji tego, że blog nosi tytuł "All & nothing" pojawia się pierwszy post niedotyczący kosmetyków ani rozdań.

Weekend mija całkiem nieźle. Wczoraj szczególnie miło :)
Wycieczka do Sopotu. Bezchmurne niebo, 18^C, niestety wiało, ale w końcu to Bałtyk. Tak jak i nam, nie przeszkadzało to wielu innym osobom i na molo z godziny na godzinę robiło się coraz bardziej tłoczno.

Oczywiście M zrobił mnóstwo zdjęć horyzontu, klifu w Gdyni, łabędzi, mew, wróbli itd. udało mi się załapać na 4? Biegał po molo jakby odkrył jakieś niewiarygodnie piękne miejsce w którym koniecznie trzeba rozładować baterię w aparacie. Cały on. W sumie jest to jedna z rzeczy, która nas łączy. Oboje lubimy robić zdjęcia wszystkiemu byle nie sobie.





Kolejny fotograf ;)  dokarmiał łabędzie i cykał im fotki z bliska, a M na tym korzystał i robił swoje z molo ;)
Teraz ja :D
Musiałam rozjaśnić bo M robił zdjęcie pod słońce i lampa się nie włączyła eh


 A tu mój nowy zakup - papierowe różyczki.

4 komentarze:

  1. cudowne kolczyki! bardzo mi się podobają. Oj tak w weekend pogoda nam dopisała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz piękną figurę !! Nie mogę się napatrzeć :)
    I oczywiście ciuszki też świetne, lubię takie "romantyczne" kolorki, a kolczyki są fenomenalne! Gdzie można takie dostać ?
    I zazdroszczę morza, ahh..Sama bym z chęcią się wybrała na molo :)

    A co do tuszu - dzięki za informację! Ale zapewne u mnie w mieście go nie będzie, praktycznie nic nie ma u nas w biedronce z kosmetyków, które powinny tam być ;/ I cieszę się bardzo, że Cię przekonałam :) Co do osypywania, to może i się osypuje lekko, ale to już jak podsycha, ale to normalne u tuszy, jak już są na totalnym wykończeniu ;)
    I od siebie dodam coś jeszcze - dziś koleżanka zapytała mnie, po co mi do szkoły sztuczne rzęsy, bo była przekonana, że sobie je..doklejam! A miałam właśnie ten tusz na oczach :)

    Pozdrawiam! I dodaję do obs.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A i zapomniałam jeszcze zapytać - czego użyłaś do makijażu twarzy na tych zdjęciach? Bo wygląda niesamowicie naturalnie i co najważniejsze jest w jasnych kolorach, a ja również do jasnych należę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @_Alessandra: dziękuję :)

    Kolczyki kupiłam w Kolczyk Shop na dworcu, ale na 100% widziałam kiedyś podobne na allegro, tylko, że z pianki (moje są papierowe).

    http://allegro.pl/modne-kolczyki-na-wiosne-j-rozowe-roze-rozyczki-i1601886990.html

    Makijaż - nie uwierzysz, ale wtedy miałam tylko mocno nawilżający krem do twarzy, bo chciałam koniecznie opalić choć trochę buźkę, dlatego zrezygnowałam z podkładu, korektorów itd. Natomiast jak już czegoś używam to z tych jasnych podkładów podpasował mi jedynie Max Factor Experience bo jest lekki i w miarę naturalnie wygląda na twarzy (tylko cena odstrasza ehh), miałam też minerał z EDM.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podobała Ci się notka, masz wątpliwości, pytania - zostaw komentarz :) To miłe, że zostawiacie ślad po swojej wizycie :)

Na Wasze pytania odpowiem pod tym wpisem.
Proszę jednak o nie zostawianie treści reklamujących blogi. Staram się odwiedzać każdego komentującego, więc jeśli chcesz coś napisać, niech to dotyczy treści mojej notki.

Dziękuję ! :)